Voor 18:00 besteld, morgen in huis!
A+ Kwaliteit onderdelen
Persoonlijke service
9 Klantwaardering

Verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij bestellingen onder de €30 brengen wij €2,95 verzendkosten in rekening. Boven de €30 is verzending gratis. Deze verzendkosten zijn voor Nederland en België gelijk.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestelling welke voor 18:00 uur worden geplaatst worden normaliter nog dezelfde werkdag verzonden, doorgaans heeft u uw bestelling dan de volgende dag in huis. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden op maandag verwerkt en verzonden. De levering naar België kan iets langer duren, afhankelijk van de lokale posterijen.

Moet ik thuisblijven om mijn bestelling te ontvangen?
Alle bestellingen verzenden wij met PostNL brievenbuspost. U hoeft dus niet thuis te blijven of uw bestelling op het werk te laten afleveren.

Heb ik 14 dagen bedenktijd?
Alle producten die u bij ons koopt kunt u binnen veertien dagen na het moment van afleveren ruilen of retour sturen. Het is dan essentieel dat u het product compleet en onbeschadigd retourneert. Het product dient in de oorspronkelijke verpakking retour gestuurd te worden (voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is). De retourkosten (- afhankelijk van gewicht - tussen de €1,82 en €4,40) zijn voor uw eigen rekening. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking. Op de dag dat u het product ontvangt start de veertien dagen bedenktermijn.

Wanneer u het aankoopbedrag gecrediteerd wenst dan zal dit zo snel mogelijk maar altijd binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour naar u zijn teruggestort.

Mag ik mijn product altijd terug sturen?
Omdat wij niet kunnen controleren of batterijen correct gemonteerd of geïnstalleerd zijn, of dat er tijdens de montage een defect is ontstaan (aan tablet of batterij), komen batterijen die reeds gemonteerd zijn geweest niet in aanmerking voor restitutie.

Mocht u twijfelen of uw product retour gestuurd mag worden, neem dan contact met ons op.

Hoe retourneer ik een product?
Binnen 14 dagen is het geen probleem om uw bestelling te retourneren. Doorloop hiervoor onderstaande stappen:
1. Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
2. Verpak het product goed. Vaak gaat dit prima in de verpakking waarin het product ook is geleverd. Vergeet hierbij niet het retourformulier toe te voegen!
3. Verstuur het product naar onderstaand adres:

Retouradres:
Happy on Web B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren en Garantie
Ruysdaelbaan 3a
5642 JJ Eindhoven
Nederland

4. Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd. Nadat uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging via de mail. Doorgaans is dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw retour!

Mijn bestelde product werkt niet goed, wat moet ik doen?
Ondanks de kwaliteit van onze producten en de zorgvuldigheid van onze leveranciers kan het voorkomen dat een product niet voldoet aan uw verwachtingen, neem dan contact met ons op.

U kunt het product binnen 14 dagen retourneren inclusief (een kopie van) de factuur.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecheckt hebben zullen wij u een nieuw product sturen.

Hoe lang heb ik garantie op het product?
Wij hanteren een garantie van zes maanden. Mocht u daarna toch ontevreden zijn, neem dan contact met ons op.
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en zullen ongetwijfeld een gepaste oplossing vinden.

Waar vind ik mijn bestelnummer?
Per email krijgt u bericht waarin uw bestelnummer wordt vermeld. U kunt uw bestelnummer later ook terugvinden op de pakbon en factuur, rechts boven.

Ik ben mijn factuur kwijt, kan ik een kopie ontvangen?
Dat kan door contact met ons op te nemen.

Kan ik ook grotere aantallen afnemen met korting?
Wij hanteren zeer interessante staffelkortingen neem even contact met ons op voor een prijsopgave.

Ik zoek een product dat niet op jullie site wordt aangeboden, wat kan ik doen?
Neem even contact met ons op en vermeld duidelijk om welk product het gaat. Wij kunnen namelijk vrijwel elk (aanverwant) product leveren.

Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?
Koptelefoons en oortjes kunnen vanwege gezondheidsbescherming en hygiëne niet worden teruggenomen.

Verder winkelen